Yonca_26
17+1 den selamlar :) 13.haftada erkek diye öğrendik, heyecanla oğlumuzu bekliyoruz. Sağlıkla kavuşalım evlatlarımıza, ömürleri güzel olsun. 4-4,5 kilo kadar aldım. Son 2-3 gündür kabızlık problemi yaşıyorum, o da baya şişkinlik yapıyor. Gün içinde Hareketleriniz nasıl, benim biraz hareketsiz geçiyor?