Pamuk Kizllarr gelin kucaklaşalım..🙈 Çok yordu bu seker illeti beni.Canim herseyi çekiyor artık instagrama bile giresim gelmiyor.Tabi abartmadan biseyler yiyorum ama işte o hamurisleri beni benden alıyor.Tatli krizleri heran her dakika yemek istiyorum.Sizler ne alemdesin?🫢
Hilalaktscbk Pamuk Fenalardayım yulaflı kakaolu şekersiz tarifler falan bakıyorum. Tatlıya çok düşkün de değilim aslında sadece çayıma koyduğum 1 kaşık şeker o kadar etikiliymiş ki yoksunluk çekiyorum resmen. Sigara bile bu kadar koymadı bana 🥲
skrbsrl Pamuk gerçekten artık ağlamak istiyorum çünkü açlık şekerim ne yaparsam yapayım düşmüyor. 8 ünite insülin kullanıyorum yok bana mısın demiyor ödüm kopuyor bebeğime Bi sey olur diye. Bir an önce 36 olsa sanki Doktoruma alın artık diye yalvaricam 🥲
myangelson Pamuk hamile değilim gebelik şekerim de yok ama bende aynı derdi paylaşıyorum bende sayılır mıyım ? 🥲😁
Beyzab95 Pamuk bende abartmadan yiyorum artık ya napiyim zaten şekerim de eskisi gibi çıkmıyor düzenlendi mi naptı anlamadım doktora da söyledim dün yiyorum çıkmıyor diye
CansuBzr Valla benimde derdim tuzluyla hamur işi yani.. canım asla tatlı çekmiyor ama poğaça börek işim gidiyor daha yolun başında şekerim anlaşıldı nasıl geçecek zaman bilmiyorum 😫
Pamuk Hilalaktscbk Benim normal de tatlı ile aram yoktur.Bu seker yükseleli beri beyni istiyor.Hafta da 2 kez sütlü tatlı izni var ama sürekli istiyorum.
CansuBzr Benim genelde açlık yüksek insülinle devam ediyoruz mecbur 😏ay simit mi geçen canım çekti az bişey yedim fırladı şekerim ama hala yiyesim var 🥺
Hilalaktscbk CansuBzr Ben de geçen hafta tekrar kontrole gittim. Doktora da dedim canım çok simit çekiyor diye dur bakalım sonuca göre belki bir parça yersin dedi tokluk sonucu 154 geldi unut yok simit falan dedi 🥲
Egemoms1303 skrbsrl kız benim 176 çıkmıştı normal dedilerdi 😳 acaba var mıydı ki bende de 🙄 çünkü şuan iri bebek diyor 🤦🏻♀️ yarin doğum yapcam ama 😏 @Pamuk
skrbsrl Pamuk hamilelik öncesi tatlıdan nefret eden ben hamilelikte deli gibi tatlı istiyorum 😄 doğumdan çıktığım gibi yiyeceklerim diye listem var artık
Hilalaktscbk Pamuk Ya diyorum yasak tatlı geliyor yada gerçekten çaya attığım şeker benim hayatımda baya büyük rol oynuyormuş 🥲
myangelson Pamuk evet yaklaşık 1 haftadır diyet ve spor yapıyorum 😑 çikolatalar , tatlılar, hamurisi , kızartma hepsini çıkarttım çok zor yav her yerde yemekler tatlılar 😍🤩
Pamuk skrbsrl Benim de açlık düşmüyor canim doktor normal sıkıntı etme daha yüksek olamsin yeter diyor.100 115 arası.
_06ogretmenanne vallahi çok zor oluyor. Özellikle bir yere böyle çaya misafirliğe gittiğimizde hiçbir şey yiyememek içim kan ağlıyor😄 Arada ufak tadımlar ve kaçamaklar abartmadan mutlaka oluyor. İnsana yasaklı şey her zaman daha tatlı geliyor sanırsam