Gencanneeeeee esss_92 Asko bu kadar kasmayin kendinizi al ye veya cok icin rahat etmicekse evde yap kendin ben yedim yani kokerec fazla onermiyolar 3 4 kere onuda yedim bisey olmadi sukur bu kadar korkmaya gerek yok♥️
caglakorkmaz esss_92 Hamburger🩷Ben. Normalde de çok severim zaten, hamileliklerimde de yedim gayet. Kola, fanta da içtim ama o sonrasında çok rahatsız ediyor tabi. Her gün yediğim bir şeyler değil tabi bunlar…