esss_92 Kızlar hamileyken hamburger yediniz mi 2 haftadır canım çekiyor bi kerelik yesem sorun olur mu ki acaba…
mervemurat16 esss_92 evde kendiniz yapın ben o şekilde yedim artık son ayım olduğu için bir kaç defada dışardan yedim ama bazen eti istediğim gibi pişmiyor
KuzeyinAnnesi10 esss_92 hemde nasıl pizza hamburger kokoreç ne ararsan yedim kola da içtim. Hiç. İ sorun olmadı
Yonca_26 esss_92 tabiki de ye canim canin istemis sonucta ne olabilir ki ben en basindan beri yiyorum hic birsey olmadi cok sükür yanliz gec saatte yeme rahatsizlik veriyo bi kac kez yasadim alistiramadim yediklerimi en sonunda da istifra ettim ama erken saate yersen bisey olmaz💕
esss_92 KuzeyinAnnesi10 afiyet olsun ne bilim benim doktor mu çok pimpirikli acaba 😂salam sosis sakatat önermiyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
ruveyda123 esss_92 ayda bir yiyorum güvendiğiniz yerden yediğiniz sürece sıkıntı olacağını sanmıyorum köftenin iyi pişmiş olmasıda önemli
Temmuzmucizesi26 esss_92 23 haftalık gebeyim ve sürekli yedim bir sorun olmadı evde de yaptım dışarıda kendimde yedim sorun olmaz bence sürekli yenmediği sürece ayda 2 kere yemişliğim var
tgbmerve esss_92 ben evde kendim yapıyorum 🤔🤔 çok zor değil ve coknlezzetli oluyor . Deneyin derim peyniri satılıyor zaten , karamelize soğan la , , mantarla, turşu…. Efsane oluyor 15+0 im bir kereyaptim yedik birkez daha yapacağım , canım çekiyor
Gul_se77 26 haftalık hamileyim 6 7 kere yemişimdir bi sıkıntı yok çok şükür benimde canım bazen çok çekiyor yiyorum
Busragokhan0911 esss_92 2 haftada bir yiyorum. Hatta bugün de yedim. Oğlumda da yedim çok şükür hiç bir şey olmadı
Beybitooo esss_92 ay bende yedim ama sonrasında mide bulantısı yapıyor o etin tavuğun tadı ağzına gelip duruyor inşallah öyle olmaz sende 🥹