Aden17 Yok ikisinden dolayı da değil her şeyde bi hayır varmış hastaneye yattığım gece kakasını yapmış karnımda doğumda fark edildi yani doğum yapmasaydım fark edilmicekti. Ama şu an iyi kendi kendine nefes alabiliyor. Her hangi bir sorunu da yok antibiyotik tedbir amaçlı veriliyor. İçim de rahat güzel bakıldığı için ben de yanıma gelene kadar toparlanmış olurum en azından ☺️