Kolestaz hastası olduğum için erken doğum riskim vardı zaten. Rahim ağzı kısalığı 18cm olmuş aşırı sancılarım var. Şimdi yatışım yapıldı sabah doğuma alıcaklar. Dua istiyorum sizden 🙏 Evladımı sağ salim kucağıma alayım, bende sağlıklı bir şekilde doğumdan çıkayım lütfen dua edin 🌸