Esenha Hilalaktscbk evet gunduz alirsaniz yan etkileri olabilir halsizlik uyku gibi gece yatarken alinmali
SRabiaaa Karbeyaz_ benimde 18. Haftadan beri aynı sizi ile yaşıyorum bebek baskı yaptığını normal olduğunu söyledi size ne dediler🙄😊
Karbeyaz_ SRabiaaa Banada aynısını söyledi de ama daha 23 haftalıkta böyle baskı olursa son haftaları düşünemiyorum ki çok erken değil mi 😊
SRabiaaa Karbeyaz_ canım ben şuan 29 a giricem gittikçe devam ediyor hersey yolunda diyolar ne gece uykum var ne gündüz oturmalarim ondan dolayı sordum sana da 17. Haftada başladı bebekle birlikte büyüdü agri
Derinnmom annis-24 merhaba içeriği temiz değil derken? Ben 15.haftadan beri kullanıyorum şuan 34 haftalığım, içeriği temiz olmasa doktor neden verdi ki? Ben hiçbir zararını görmedim tam tersi içmediğim gün kramplardan uykudan uyanıp ağlıyorum
annis-24 Derinnmom şuan bende aynı durumdayım inanılmaz Bi vajinal kemik ağrısı var yürümeyi bile engelliyor umarım etkili olur🤲
xhbgns annis-24 Ben de magnorm kullanıyorum doktorum yazdı, sadece çok ağrılı zamanlarımda içiyorum devamlı kullanmıyorum her gün 1 adet sade soda içiyorum
bimuallime annis-24 Magenta kullanıyorum. Bi tane daha almıştım çiğneme tableti olan iğrençti eşime verdim bu direkt yutmalı.
Esra_4774 Siyahgul yani kullanıyorum ben karnım cok sertleşiyordu ve bacaklarım ağrıyor karnımda agrı oluyor diye yazdı doktor bide ilk gebelik 17 haftalık düşük olunca kullan dedi şuan iyiyiz bi sıkıntı yok iyi geliyor