Sevvaldal
Minikeller00 merhaba 4 sene evvel Amh değeriniz o şekildeydi şu an daha da düşmüş olmalı. Bende aynı durumdayım yaşım 33 ikinci çocuk istiyorum 2.5 yıl oldu gebe kalamadım tüp bebekte de 2 kere yumurtam gelişmedi yani büyümediler. İki tedavimde de 2 yumurta vardı biri geçen sene temmuz biri geçen sene Kasım ayında. şimdi menapoza girmişsin bırak artık olmaz dedi doktor ama hala bi umut. En son ocakta tek 1 yumurtam gözüküyordu küçük şubat ve martta görünmedi mayısta hiç gitmedim. Ne haldeyim bilmiyorum ama adette olamadım 3-4 aydır fsh tavan etti en son şubatta ilaçla olmuştum. Acaba ikinciye gene kalabildiniz mi tedavi oldunuz mu ? Genel durumunuz nedir ? Hala adet oluyormusunuz ? Yardımcı olursanızncok sevinirim.