nmuallime Merhaba, benim de amh değerim çok düşüktü, fshım da 13 tü. Benzer değerlere sahibiz. Doktor çocuk sahibi olmak için hemen tüp bebek denemem gerektiğini geç kalırsam o şansımın da olmayacağını söyledi. Reglimin 3. Günüydü Ultrasonla yumurta sayımı yaptı o ay 6 yumurta olgunlaşacak gibi dedi. Her ay yumurta sayısı değişiyormuş sanırım söylediğinden öyle bir çıkarımda bulunmuştum. Eve geldim ve eşimle tüp bebek denememeye karar verdik. Biraz kaderci diyebilirsiniz ama o an kararımız oydu. O ay hemen zeytinyağı incir kürü yaptık. Eşim de ben de ikimizde yedik. Zaten sağlıklı besleniyorduk öncesinde, yürüyüş yapıyordum. Ovulasyon testi aldım ve yumurtlama gününü değerlendirdik ve o ay doğal yolla hamile kaldım. Şuan 2.5 yaşında bir kızım var. Şimdi tekrar hamile kalmak istiyorum. Birkaç ay deneyeceğim olmazsa tekrar zeytinyağı incir kürü kullanıcam. Siz de araştırabilirsiniz, doktorunuza danışabilirsiniz. Belki sizde de işe yarar.