Kızlar bugün doktor kontrolünden çıktım bebeğim tam kanala girmiş açıklık vs yok sancı yok suyumda iyi cumaya kadar bekleyelim cuma da gelmezse pazartesi yatış vericem suni ile baslatiriz dedi sizde durumlar nasıl cumaya kadar en azından açılmam olurmu kafasi tam kanaldaymis