sutlukahve Kızlar 12. Haftadayım doktor aspirine başlamamı söyledi. Sigara kullanıyorum sigaranın gelişim geriliği etkisini azaltmak için kullanacakmışım. Ama aspirin kullanmayı önermeyenler de var. Sigarayı zaten bırakma aşamasındayım savaşıyorum her gün kendimle. Aspirin kullanan var mı? Ya da duyduğunuz şahit olduğunuz zararları var mı ?
umena sutlukahve hangi doktor bu söyle de gitmeyek Kullanan var zararı yok diyorlar ama sigara yüzünden kullanmak gereksiz geldi
e_blue_sky_a sutlukahve aç karına içen Bi teyze mide kanaması geçirip ölmüştü üstelik oğlu diş hekimi idi. Çok dikkatli olun sakın boş mideye girmesin.
Yasminnnnn sutlukahve Yani aspirini bende kullanıyorum ama daha önce gebelik zehirlenmesi yaşadıgim için ama sigaradan kaynaklı kullanilmasi gerektiğini ilk defa duydum başka doktora da danış istersen için rahat etsin
Sevde11 sutlukahve ben de kullanıyorum, burada neredeyse kullanmayan yok aspirin kan sulandırici iğneler 🤦♀️
elmaelmaelma Gebelikte sıklıkla veriliyor aspirin. Sigara kullananlara verildiğini bana da söylemişti doktor. Ben sigara kullanmıyorum ama tansiyonumda düzensizlik var. O nedenle bana da verildi aspirin.
sutlukahve Sevde11 şuan fark ettim evet hemen herkese verilmiş sanırım 😂 zararı yoksa sorun yok zaten ben yine de başka bi doktor görüşü alıp öyle başlayayım en iyisi ☺️
Sevde11 sutlukahve benim doktorum çok masum ilaçlar değil demişti ama kullanıyorum ben kayiplarim var diye, siz yine de dediğiniz gibi yapın başka görüş almak da onemli🤩
Zeynepkrkytlli sutlukahve aspirin de olsa parol da olsa heosinzin yan etkisi illaki var ama ben bebe asprini kullanıyorum Aslında hamileliğim boyunca hiç ilaç kullanmak istememiştim ama kanımda pıhtı bozukluğu çikti kullanmazsan bebeğin düsme riski okabilir dedi mecburen kullanıyorum ama sigara için ilk defa duyuyorum
sutlukahve Zeynepkrkytlli işte bende de pıhtılaşma vs gibi bir sorun olsa sorgulamadan içerim ama şuan bi değişik geliyor. Başka doktora danışmak en mantıklısı. Geçmiş olsun sana da 🙏
Nur7536 sutlukahve bence kullanma ya yine de doktora danış tabikide benim daha önce düşüğüm oldu diye önlem amaçlı başladı bir zararı yok ama 32 kadar kullanabiliyorsun ondan sonra birşey olur diye korkuyorum çünkü gebeliğin başından beri kullandım
sutlukahve Nur7536 ben 34. Haftaya kadar kullanacakmışım. Büyük ihtimalle başlamam zaten aspirine ama yine de başlarsam da bir doktor görüşü daha alırım
Nur7536 sutlukahve ben iki doktorla görüştüm biri 32 biri 34 dedi ondan sonra dedim birley olursa Allah’a kalmış bilemeyiz dedi biri de iğne vereyim dedi biri gerek yok diyor ne yapacağımı şaşırdım şuan 31 haftalığım büyük ihtimalle 34 kadar kullanacam zten iğnede verseler oda en fazla 2 hafta fln yine bıraktırıyorlar
sutlukahve Nur7536 doktorların da bi dediği bi dediğini tutmayınca bizlerin kafası iyice karışıyor. Şükür senin az kalmış canım sağlıkla kolaylıkla al kucağına bebişini inşallah