Hlmsml Aabbccc progestan başlangıçta hiç acıtmıyordu küçük şeker iğnesi gibi ben iğne yapılırken bayılan birisiydim alıştım kendi kendime yapar hale gelmiştim o kadar yani ama uzun süre kullandığım için artık göbeğim hassaslaşmış ister istemez ilaçtan dolayı bi sertleşme oldu göbeğimde artık iğne zor girmeye başladığı için girerken acıyor. Proluton çok yağlı bir iğne yapılırken başlıyor ağrısı ve bir kaç gün geçmiyor. Belki de ben korktuğum ve kendimi sıktığım içindir.
Annesininmelei GlyEylul sizin 3. Günde kaç embriyo kalmıştı. 3 ten sonra kaç tane elendi merak ettim. Tek embriyo transferi olacak inşallah bana ☺️ Tabi ki haberdar ederim ☺️ çok moral verdiniz bana teşekkür ederim 🙏🏻
GlyEylul Annesininmelei 3. Gün 6 tane kaldı ,2 tanesi 5. Güne ulaştı.Eğer 6sı da 5e giderse taze yaparız demişlerdi gitmeyince donduralım dediler😊
Annesininmelei GlyEylul Benimkilerden bakalım kaç tanesi kalacak. Çok çabuk eleniyorlar ya. 3. Günde dondursalar keşke yarısını 😂
GlyEylul Annesininmelei ben de sordum aradaki farkı 🙈 5. Gün embriyosu gebelik şansı en fazla olan embriyolarmış. Şöyle düşün anne karnında da dayanamayacak o daha üzücü olur o yüzden risk alıyorlar.mucize resmen yaa. Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏🏻
Annesininmelei GlyEylul amiiiiin 🙏🏻 bugün eşimle de bu konuda konuştuk. Rabbim artık bize yapancı sevinç yaşatmasın inşallah 🙏🏻 sonu güzel bitecek gebelik, hayırlı güzel uzun sağlıklı ömürlü bebekler nasip etsin inşallah 🙏🏻
Hlmsml Aabbccc hiç merak etmeyin İnşallah çok güzel sonuçlar alırsınız hiç bir ilaç dayanılmayacak kadar değil 🌸 ben iğne görünce bayılan biriydim ben yaptıysam sen de yaparsın ♥️
mickey Aabbccc iğnenin hiç bir ağrısı yok. Sadece vuran kişinin eli ağırsa iğneyi hızlı batırıyor ve vurduğu nokta morarıyor. Ama eli hafif biri denk gelince hiç morarmada olmuyor ağrı da sızı da. Vurduğu gibi kalkıyorum hemen
GlyEylul Annesininmelei önemli olan rahmin durumudur bence , Ztn doktorunuz bakar sakınca görürse bilgi verir 🍀
Annesininmelei GlyEylul aradılar şimdi, 10 buçukta idrarara sıkışık burada olun dediler☺️ rapor almaya gerek yok, transferden hemen sonra kalkıp evinize gidebilirsiniz beklemenize yatmanıza gerek yok dediler. ❤️