gocebeanne Btl_0909 ben yaptım ama ikinci çizgiyi görmek için çok mücadele ettim yokta ben uyduruyormuşum gibi geliyor.😂
Btl_0909 gocebeanne valla bende öyleyim 2. Cigiziyi bi göruyorum bi görmuyorum görmek istedigim icin görüyorum sanirim😂
Rumusugur Ben geçen ay aralık ayının 9 da regl oldum Birgün gecikti dıye düşünüyorum psikolojik galiba gebelik olabilir mi kasıklarım batıyor ve göğüslerim dokanınca ağırıyor artık pozitif görmek istiyorum 🤲
gocebeanne Mercan_35 burada çok şey gördük sonradan kanda çakmaz falan üzülmemek için o psikolojiye çok fazla girmek istemiyorum 🥲 inşallah hayırlısıyla vardır
gocebeanne Btl_0909 😁😁 ama 10 dk da çıktı kurudukça daha da netleşti testlere de pek güvenemiyorum artık
Mercan_35 gocebeanne hadi bakalım müjdeli haberini bekliyoruz 🤲🏼 Ayın 10 u ya tarih yazıcaz ya tarih olucaz 😂🤭 Ne güzel demişsiniz ya dün çok güldüm🤭
elvangnc Benmde bugun tum gece bel sirt agriisndan uyuyamadm ama bat bugun bakalm hic test yapmadm umutszm