Prensesss2016 elfkbts-0607 kan testi yaptirdinmi hiç senin test ler ya bozuk yada kurumaa çizgisine benziyor
nil_sugra Prensesss2016 sabah gittim sağlık ocağına ama saati kaçırmışım. Hemşireyle konuştum pazartesi yapalım daha iyi sonuç alırız dedi. Ama 4.56 bir değerdir ve gebelik olduğunu gösterir dedi. Eğer gebelik olmasaydı sonuç 0 çıkardı dedi. Bugün de inanılmaz baş dönmesi yaşıyorum. Yani tüm belirtiler mevcut
elfkbts-0607 Prensesss2016 kuruma çizgisi diye birşey yok ama işte varsa vardır yoksa yoktur 2 tane kızım var hep yaptim hiç böle olmadı yoksa yoktu
ErnurBc Hmyra22 kesinlikle kuruma çizgisi değil. Tebrikler. Arkadaşımda 4-5 saat sonra çizgi gördüm dedi hamile şuan.
Cgdmerl Flysrbs08 3+4 günlük olup da adetinız nasıl 3 gün gecikmisti, merak ettim o yüzden soruyorum. 3+4 ü yanlış hesaplıyor olabilir misiniz. Ya da döngünüz çok mu kısa. Son adetinizin başlangıç tarihini seçmeniz gerekir hesaplarken
Nurcann0404 Hmyra22 Amin canım Allah istiyen her kese nasip etsin benim bir kızın var 2 bebeğime hamileyim o da erkek 19 haftamdayım 🌹