nil_sugra Hmyra22 4.56 çıktı değer. 1 hafta gecikmem var. Önceki gebeliklerimdeki belirtilerin aynısı var yine. Karın ağrısı, kramplar, gerginlik. Ben olmasını istiyorum. İnşallah vardır ve sağlık huzur mutluluk ve bereketle nasip eder rabbim
Aleynacavdar Hmyra22 benim de böyle oldu şuan 23 haftalık hamileyim kan testi vermeni öneriyorum canım
elfkbts-0607 Valla 4 tane yaptim hep silik çıktı bende çözemedim. Benim iki kızımda da yoksa yoktu çıkmazdi kuruma çizgisi yenimi çıktı anlamadim
Prensesss2016 elfkbts-0607 bence kuruma çizgisi değil bariz kırmızı çizgi belirmiş durumda kan testi verip netleştirin bizide haberdar edin
elfkbts-0607 Hmyra22 evett hepsi silik 4 tane yarın kan vericem valim çatliyor arada kasık ağrısı sanki adet olucam gibi bi agri ve karnımın alt bölgesi şiş sert kasıklarım birde
Flysrbs08 Hmyra22 Bende böyle öğrendim sabah yaptım testi akşam böyle çizgi oluştu şimdi 3+4 günlüğüz 🥰
Cgdmerl Flysrbs08 3+4 günlük olup da adetinız nasıl 3 gün gecikmisti, merak ettim o yüzden soruyorum. 3+4 ü yanlış hesaplıyor olabilir misiniz. Ya da döngünüz çok mu kısa. Son adetinizin başlangıç tarihini seçmeniz gerekir hesaplarken