Civcivinannesii 35 haftalığız. Ciğer geliştirici ve serum verildi. 37 haftaya kadar bekler mi sizce :(
ZeynepAsya1 Civcivinannesii ilk gebeliğim de açılmam ve sancım vardı 35 haftalıktım ciğer geliştirici ve serum verdiler tam 37de doğum oldu korkma bol dinlen sadece ayağa kalkma fazla
umrumdadegil Civcivinannesii korkma canım sancılar yüksek çıkmış ama bekleyebilir de bende sürekli yatıyorum 30. Haftadan beri iş güç yapma kalkma ayağa fazla inşallah bekler💜 açılman var mıymış
Bebekbeklrkn Civcivinannesii ay sancılarımız aynı çıkmış banada küveze girer yada girmez dedi psikolojikmenmi bilmiyorum ağrı var gibi hissediyorum bende 35 haftaya gircem az kaldi
Civcivinannesii <img src=“https://mutluresim.com/images/2024/01/09/njDGpQ.jpg” alt=“njDGpQ.jpg” border=“0”>
Civcivinannesii 
Civcivinannesii Vajinal ultrason yapıldı rahim uzunluğu vs bakıldı iyi dedi doktorumuz ama başı çok aşağıda göründü :(
minikpandaaa Civcivinannesii nişanım geldi, açılmam ve sancım vardı. İlaçlarla 2 haftadır duruyor bebeğim. Bundan sonra ne kadar durur bilmiyorum ama iyi düşünün. Benim haftam sizden küçük
Civcivinannesii minikpandaaa çok teşekkür ederim moral oldunuz. Her gün kullandığınız bir ilaç var mı tek seferlik iğne serum mu sizinde :(
minikpandaaa Civcivinannesii ciğer geliştirici vuruldum 2 doz bir de sancıları durdurmak için hastanede yatarken ve sonrasında kullandım. Şuanda ise sadece progestanla devam ediyorum.
Civcivinannesii umrumdadegil vajinal ultrason ile rahim uzunluğuna falan bakıldı sorun yok dedi ama canım :(
Mayaaa34 Canim zaten yasam sinirini gecmis belirli kiloya gelmis korkma dogsa kuvezde bile durmaz belki insAllah gununu doldurur
Civcivinannesii Mayaaa34 36 öncesi prematüre diyorlar ya korkuyorum. Bizim takip ettiğimiz sat tarihi mi ultrasonda gelişime gören çıkan tarih mi önemli oluyor sizce
umrumdadegil Civcivinannesii benim doktorum her gidişimde bakıyor artık açılmaya. Serum iyi geldi mi şuan nasılsın? Korkma bak ben 34 oldum bile dediğim gibi bol bol dinlen inşallah zamanında gelir. Açılma falan yoksa doğurmazsın şuan zaten sancıları durdururlar
Mayaaa34 Civcivinannesii eger ultrasonda onden gidiyosa erkende alabiliyorlar gelisimi tamamladıgi icin
Civcivinannesii @umrumdadegil serumdan sonra dün iyiydim aslında bugün sürekli kendimi dinlediğim için olması gereken ağrıları da büyütüyorum galiba kasıklarım ağrıyor diyorum :(
umrumdadegil Civcivinannesii kafanı sürekli ona odaklma başka şeylerle ilgilen ama çok devam eden geçmeyen ağrın varsa git hastaneye mutlaka
Bebekbeklrkn Civcivinannesii banada alttan baktı açılma yok dedi başı dönmüş dedi size ne zamana kadar doğum olur bişey dedimi bana 10 gün dolarsa iyi olur dedi bilmiyorum nolcak dua edelim kilosu kaç peki