Sidelya_ bu arada cocuk acil ya da nkrmal acillere de gitmeyin herkez oralara gidiyo cok fazla kalabalik oluyo bu sefer hasta oldugunu fark ettiginizde saglik ocagina gidin sonjcta saglik ocagindaki de acildeki de doktor saglam insan bile hasta cikar valla acilden 🤷🏻♀️ esim bi konuda cok duyarli zaten gecenlerde kasimtim var diye evimin ordaki acile gittim baktim cok sira var esim dedi sen burda hasta degilsin hasta olarak cikarsin bksver kendi doktoruna yazarsin ona gire bakariz duruma dedi ciktik valla durmadik bile bide acik alanda olmasada hastsneye gidicek olursaniz ya da kapali bi alanda olicak olursaniz mutkaka maske tskin ne olur ne olmaz valla