Aysu1307 zeynos123 canım benim üzülme sakın herşey allahtan. Nasıl anladı doktorlar kaçıncı haftada belli oldu
zeynos123 Aysu1307 4. Haftadaydım balım, kanamam oldu pembemsi doktora gittim hemen kimyasal gebelik dedi değerlerinde normal değil zaten inşallah kendi kendine düşer ilaç vermeyiz için temizlenir dedi 4 gün sonra falan gittiğimde Beta sıfırlanmıştı