zeynos123 Şuan o kadar içimi rahatlattın ki biraz önce sonuçum çıktı yüksek geldi sevindim ve senin bu yazdığına da sevindim bana kaynanam babaannem tanıdım ablalarla falan sakın alttan baktırma dediler hepsi bende tedirgin oldum baktırmadım 6. Haftayı bekliyorum şimdi doktora gitmek için inşallah rabbim sağlıklı bebişler versin bize