Dunja Swan97 inşallah sağlıkla kucağımıza alırız yavrularımızı. Keşke böyle olmasaydı da hiç endişe duymadan bu dönemi geçirseydik.
Medos123 Swan97 evet gerçekten öyle. Karından vurmak daha az acıtıyor. Kolundan vurunca yarım saat boyunca ağrısı hiç geçmiyor. Bnmde karnım büyüdüğü için artık mecburen koldan vuruyorum. Bn sona doğru yaklaşıyorum. Darısı sizlere olsun inşallah
Mira1604 Swan97 bence aynı anda alma iğneyi sabah veya öğlen vurul , aspirini akşam iç dr bana öyle demişti