suzan_26 Merhaba Hanımlar 4 sene den sonra buradayım tekrar hamile olarak🤰Herşeyden önce Rabbim hepimize sağlıklı evlat nasip etsin. Bir oğlum var ve kızım olmasını çok istiyorum nasip ve sağlıkla olursa. Siz cinsiyetleri öğrendiniz mi bu sene Kız senesi mi Erkek senesi mi ?
2prensesannesiiii suzan_26 erkek duyuyorum hep kızımda hep kız duydum bu gebelikte hep oğlum oluyor diyeni duyuyorum🥰
suzan_26 LamiyaCetinkaya Sağlıkla al kucağına inşallah 🫶🏻 Bana herkes sende kız anası tipi yok diyor (o tip nasıl birşeyse😂) Belki olurum diye hevesleniyorum 🫣😅
suzan_26 Badgirl_ Ay Maşallah sağlıkla al kucağına inşallahhhhh 🫶🏻 Ben ilk hamileliğimde çok istiyordum ve de hissediyordum kız diye ama yanıldım 33. Hafta da erkek olduğunu öğrendim bunu da geç öğrenmem inşallah Rabbim nasipse bana da sağlıklı hayırlı bir kız çocuğu nasip etsin inşallah 🤲🏻🫶🏻
1palyaco suzan_26 inşallah gönlünüzden geçen sağlıkla olur 🌸 erkek senesi olsa bile sonuçta kızı olanda var bunlardan biri neden olmayasınız ki 💜
SinemKy suzan_26 bence kız 👧🏻 ben de kızı daha çok duydum benim de bir kızım olacak inşallah 🙏🏻 2 ay sonra doğum 🐣
Sarina98 Seymoshh ablam ben 22 ağustos, şimdi yeni hamileyim erken oldu diye düşünüyordum, Allah sağlıcakla almayı nasip etsin her birimize inşallah❤️
LamiyaCetinkaya suzan_26 Amin canım, sen de 🙏 Ben de çok istedim kız olsun diye, hatta cinsiyeti de 23 haftalıkken öğrendik, o zamana kadar herkes göstermiyorsa kızdır dedi ama bir tosun daha geliyor 😀😀
SmyEsciv suzan_26 ahahahahah banada kız annesi tipi var dediler bende anlamadım 😂😂 oğlumuz olucak bu arada 🤭
Fidan33 suzan_26 kız güzelliğini anneden alır, anne hamilelik döneminde bir az cirkinlesir ya hani. Onu söylüyorlardır belki
Asyaeylul2816 suzan_26 evet ama bu gerçek bazı kadınların davranışı mizacı çok erkek annesi tipinde oluyor bazı kadınlarında koz annesi tipinde oluyor yani tip olarka tahmin yapıp doğru çıkarttığım çok oldu .. farklı bişi şuramı o hissiyatım bilmyorm mesela bazen önüme cinsiyet videoları gleiyor önce annesine babasına bakıyorum diyorum bunun kızı olur veya oğlu olur 🤣çıkıyor
suzan_26 1palyaco Ay teşekkür ederim inşallah zaten benim oğlumda kız senesiydi erkek oldu belki bu sefer de ters olur diye umut ediyorum 🫣☺️
beyzzsenturkk suzan_26 2023 kız senesiydi tanıdığım herkes kız doğurdu ben dahil bu sene erkek olur diyorum😂
Benallss Cylnglsn sağlıkla doğsun inşallah 🙏🏻 bende temmuz başı doğum yapacağım bizim de kızımızın olacağını söyledi doktorumuz 🌸 tabi sonradan bi süpriz gelmezse bebişimizden şuan kız 🙈 ben kız senesi diye düşünmüştüm hep 🙃
Deryagul Bence kızı olanların kızı oğlu olanların oğlu oluyor🤣🤣şahsen benim ikinci ve oğlan ikisi.duydugum herkesin aynı durum kızı varsa kızı oluyor 😁
suzan_26 Deryagul Yapma ya sağlıkla gelsinlerde şuan 9. Haftadayım ilki kadar heyecanlıyım çok merak ediyorum cinsiyeti
Hemsire2727 suzan_26 erkek senesi 😂💞 bizde kız çok istedik ilk hamileliğim ama cinsiyetimiz erkek sağlık saatli olsunda gerisi önemli değil 🙏😂
suzan_26 Hemsire2727 Sağlıkla gelsin tabi bir umut belki bu sene erkek senesiyse benim tersi kız olur 😂