Betuulll1 tahlil sonuçlarından bakıyorsun ama orada sadece bi değer yazıyor ben ordan sonucun çıktıgını anlamıştım ama doktorum biz ona bakmıyoruz gidip hastaneden doktordan bi çizelge varmış sonuç onu alman lazım demişti ben özel takipliyim 2li yı devlette yaptırmıştım gidip sonucu alıp kendi doktoruma vermiştim. E nabız da sadece bi değer yazıyor ama testi yapan doktor b kağıt veriyor herşey orda yazıyor