Rozalii-67 benim de ilk gebeliğim artık hamilelik göbüşünü ayırt edebiliyorum ilk haftalarda 8. Haftadan 14-15. Haftaya kadar inanılmaz şişiyordu sert şekilde bazende düz oluyordu ben anlam veremiyordum . Meğer bağırsakda biriken gazdan kaynaklıymış . Çünkü bağırsaklar da malum diğer organlarımız gibi üste doğru sıkışıyor boşaltım sistemide eskisi gibi olmuyor ve gaz kabızlık derken o şişlik oluşuyor.
- Haftamda anladım ki şuan ki göbüş gebelik dönüşüm artık sabahları dümdüz olmuyorum . Akşamları daha şiş gibi oluyor ama genelde hep aynı formda kalıyor . Şuan 25+3üz göbeğim önden gidiyor 😂🤰🏻🧿💖