naneliseker_ Elifya1 sperm en fazla 2 3 gün yaşıyor zaten canım ama 1 gun daha degerlendir inşallah tutar. Stres sakın yapma salıverdigin zaman oluyor bu iş 🥰🙃
Elifya1 naneliseker_ şuan değerlendiremiycem sanırım müsaitliğimiz yok bişey olur mu tam da bugünmüş çatlaması 🥲
3438FG Elifya1 Çatlama gününü bende değerlendiremedim. Yazmıştım size eşim çalışıyordu. Ama birgün öncesinde değerlendirme olduğu için tuttu şükür. Belki sizinde öyle olur 🌺
3438FG Elifya1 Rabbim en kısa zamanda nasip etsin. Senin yazdıklarını görüyorum, çoğu zamanda takip ediyorum. İnşallah güzel haberlerle gelirsin bizlere 🌺
Elifya1 3438FG inşaAllah. Bizde bekliyoruz mucizemizi gelsin diye 🫣🥹🙏🏼 çok yazıp da daralmak da istemiyorum buradaki minnoşları 🙄
Elifya1 3438FG bilmem ki geçen gördüm kızcağızın biri bunalmış baya soru sormuş yazık. Napsın merak içinde. Linçlediler birazcık 🥲🫣🥹 teşekkür ederim 🥹
3438FG Elifya1 Ayy yok ya kim sizi böyle birşey için linçlesin. Ben sizi ve birkaç kişi daha var onları sürekli takip ediyorum merak ediyorum bende. Güzel haberle gelin inşallah ♥️
Elifya1 3438FG ya çok teşekkür ederim eksik olmaaa 🥹💖🥰 inşaAllah rabbim tez zamanda hayırlı ve sağlıklı melek bize de nasip eder