Zeyna27 Elifya1 3 gün önce çatlama olmuş değerlendirdiysen teste devam etmene gerek yok adete yakın yapabilirsin
OnlyBaby Elifya1 çatlama olmuş canım istersen 2 günde bir değerlendir. Adet bitiminden sonra kaçıncı gün gördün çatlamayı??
Zeyna27 Elifya1 6 gün üst üste değerlendirdiysen yeter canım bide her gün sperm kalitesi bozuluyor ara vererek adete kadar devam edebilirsin
Elifya1 OnlyBaby 11. Gün de. Ya değerlendirdik de bu akşam tam çatlama. Ama değerlendiremiycez hastamız var oraya gidicez. Ama dün değerlendirmiştik. Tutmaz sanmıyorum ya kaç aydır tutmadı 🙄
Bbk88 Elifya1 Bir arkadaşımın sadece yumurtlama gününde 1 kerelik ilişkisiyle tuttu diğeri kac kere değerlendirmesine rağmen tutmadı:( işte belli olmuyor
Elifya1 Bbk88 hayırlısı artık saldım. Çok takılıyordum bi ara. Ama hani en azından içim rahat olsun değerlendirdim diyebileyim diye kaçırmamaya çalışıyorum 🥹🫣
Elifya1 naneliseker_ ama daha yeni çatlamış , iki gün çok erken değerlendirmişim bilemeden o günlerde sanmıyorum zaten. Olur mu ki. Kaç aydır hep bu bi hafta denedik. Nasip olmadı 🥹
naneliseker_ Elifya1 sperm en fazla 2 3 gün yaşıyor zaten canım ama 1 gun daha degerlendir inşallah tutar. Stres sakın yapma salıverdigin zaman oluyor bu iş 🥰🙃
Kr6543 Benim doktorumun dediğine göre spermler vücutta 36-72 saat yumurtayı beklerlermiş yani denk getirirseniz tek ilişki bile yeter