elvangnc Tugba__- hayir gebelik yok maalesef normal demek yok demeek gebelik varsa referans disi olir
sacmalamakizim Tugba__- Arkadaşlar sonuca iyi bakın <1 yani 1′den küçük demek, kadına hemen heves ettirmeyin, inşallah en kısa zamanda olur. ☺
Tugba__- sacmalamakizim canimm yaa Allah razı olsun 2 tane var ve biri bebek diğeri 2 buçuk alkahim tez zamanda evlat hasreti çekenlere nasip etsinnnn💜💜
Eliiiff_ Malesef regl geçmesine rağmen bu değer düşük bir değer gebelik yok yani ben regl iki gün önce yaptığında 38 çıkmıştı
Elfckmn Tugba__- bence gebelik yok canım malesef degerin 1 çıkmış 5 in üzerinde olması gerekiyor ama ciddi enfeksiyonun var kanında
Elfckmn Tugba__- sağlık çalışanının canım wbc yazan değer beyaz küre enfeksiyon durumunda yükselir böyle antibiyotik başladı mı aile hekiminiz
Elfckmn Tugba__- diğer değerler de hep vucydun savunma hücreleri bir mikropla savaşıyor vücut onu gosteriyor
Tugba__- Elfckmn yok asla birseyden bahsetmedi yorum yapmadı sadece hafif sarı yesil akintim var dedim ona antibiyotik yazdı onada idrar testi bakmadan yazdığı için almadım
Tugba__- Elfckmn adet olamıyorum bundan kaynaklimi sizce önemliyse hemen randevu alıp doktora gidicem sizce nasıl kötümü degerlerim
Elfckmn Tugba__- Tugba__- idrar yolu enfeksiyonunda da yükselebilir bu tahliller doktor ondan diye düşünmüş olabilir idrar tahlili yaptırdınız mi
Elfckmn Elfckmn Tugba__- enfeksiyon düzensizlik yapabiliyor antibiyotik de yapabiliyor bence verdiği antibiyotik bittikten sonra tekrar tahlil yaptırın duzelmediyse hastaneye gidin derim ben