Hatice_70 Tugba__- çok farklı yaziyo anlamadım ben ama inşallah hamilesinizdir 🌹 Ha bir de gebelik haftası fln yazdığına göre bence var gibi umitlendirmek istemem de
Hatice_70 Hatice_70 benim kendiminkine baktim da direk olarak beta hcg yazıyor böyle hafta fln yazmiyo
Smyye0303 Tugba__- kaset test yaptinmi ikincizgi çıktımı bence iki gün sonra tekrar kan ver sen canim ozaman yükselirse var garanti
elvangnc Tugba__- hayir gebelik yok maalesef normal demek yok demeek gebelik varsa referans disi olir
Smyye0303 Tugba__- çok çok erken bence oyuzden çıkmamış değerde 1 diyo en iyisi 2 günü beklemek sonra kan ver Çarşambaya birdaha at değeri ozaman buraya bakalım😊
Meryemcakmak01 Tugba__- tam kan gebelikle alakalı bi değer değil canım önemli olan beta ve betada gebelik görünmüyor malesef
2erkek1kiz Tugba__- canım 2 gün sonra yada 4 gün sonra yine yaptır ama suanda yok gözüküyor gebelık yanı değer referans dışı eğer pozıtıf olsaydı asagıdakı tahlıllerın gibi kırmızı olması gerekiyor
bebegimibekliyorum__ Adet geçtiği halde böyleyse yok kuzum maalesef ama adetine daha varsa bir ihtimal denilebilir