fatma_kran19 Balbebek012 40 haftalıkken gittim nstde ağrım yüksek derecede çıktı ama açıklığım 2 cm olduğu için geri gönderdi onun dışında herşeyine iyi dedi
Annabelle fatma_kran19 Ben de kız bekliyorum. Doktorum 41e kadar beklememiz gerekebilir dedi. 38+5 şu an. Yalancı sancım bile yok doğumum 40tan önce olmaz diye tahmin ediyorum 🤷🏼♀️