fatma_kran19 40+3 deyim kız bebek bekliyorum arkadaşlar doğumum hala gerçeklemedi çok endişeleniyorum normal mi bu durum
Bayramiye fatma_kran19 evet canım normal korkma 42 haftaya kadar beklenebilir doktorunla beraber en doğru kararı verirsiniz kendini korkutma ama normal bi şey bu
moms3514 fatma_kran19 bende 40+2 yim ilk kızım 40+3 de gelmişti bakalım bu ne zaman her dk bekliyoruz
Mercimeek fatma_kran19 ay şöyle okuyunca duygulandım bende 35 deyim 29 dan beri içerde tutmaya çalışıyorum oğluşumu 🥲
fatma_kran19 Bayramiye her an takipteyiz ağrılarım oluyor ama açılmam olmadığı için korkuyorum yoruldum artık hiç rahatım yok
Sevgitekin 40+0 olduk bizde kız bebek bekliyoruz fazla nazlı çıktılar 🙈😍yalnız değilsiniz stres yapmayın
fatma_kran19 Sevgitekin ay yalnız olmadığıma sevindim hep bunu düşünüyorum psikolojik olarak da çok etkileniyorum
fatma_kran19 kahvesever__ inşallah benimde öyle olur ya doğum için extra bişey yaptınız mı peki yürüyüş egzersiz vs
Sevgitekin Mervikk aralığın sonunda ortasında falan bekliyordum . Kızım da zamları bekliyprmuş bekliyormuş demekki 😀
Balbebek012 fatma_kran19 tabiki normal bir kızım bir oğlum var iki bebeğim de 41 de doğdu doktor kontrolünde ol. Anne karbında kaldığı her dk bebeğin gelişimi için önemli
fatma_kran19 Balbebek012 benim ilk gebeliğim bi tecrübem olmayınca ister istemez insan endişeleniyor bi de çevrenin çok etkisi oluyor 😬
Balbebek012 fatma_kran19 birtakım sıkıntılae oluşabilir işte bunun için doktor takibi şart onun haricinde gayet normal sağlıkla gelsin eğer 40 da doktora gitmediysen yarın hemen git
fatma_kran19 Balbebek012 40 haftalıkken gittim nstde ağrım yüksek derecede çıktı ama açıklığım 2 cm olduğu için geri gönderdi onun dışında herşeyine iyi dedi