Sevvooi seni cok iyi anliuorum kuzum icinde illaki ufak ufak korkular olur bu cok normal ki oncesinde bi kayip yasamissin daha da normal rabbim bida yasatmasin insallah 🤲🏻🤲🏻 ben hareketlerini hissetigim de bile acaba neden bu kadar cok hareket eiduo diye endiseleniyorum mesela iki gundur cok fazla aktif degil bebeğim, acaba bisi mi oldu da hareket etmiyk diyorum ayni sekidle cok hareketli oldugundada ayni dusuncelere daliyorum inan ki hamileligin her aninda endiseliyiz biz anneler ama korkarak da yasayamayiz bebegimiz etkilenir o yuzden cok fazla strese girmemeye calis bebegin de etkileniyo cunku bu durumdan sen ne hissediuksan o da onu hissediuo