Kızlar içimdeki korkuyu atamıyorum 10 günü zor getiriyorum hastaneye gitmeden duramıyorum. İlk gebeliğimde 15. Haftada kalbi durdu. Şimdi yine gebeyim ve 14+3 deyim o kadar korkuyorum ki içimdeki huzursuzluk gitmiyor. Ya bişey olduysa haberim yoksa diye düşünmekten yine yarına randevu aldım. Haraketlerini hissedene kadar böyle olcak sanırım. Eminim benim gibi olan çok kişi vardır. Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın🙏🏻 umarım yarın herşeyin yolunda olduğunu duyarım