Orda Gültekin Adanas Aydın ve Mustafa Altundag doktorlardan memnun kaldım. Gültekin hanım cok ilgili bi doktordu oğlum da da hep ona randevu alır giderdim. Güzelce bilgi verirdi anlatırdı her şeyi. Hiç hastalarına kızdığını tersledigini görmedim. Mustafa beye de 1 kere gittim. O da çok güzel ilgilendi. Lale hanım var ina gitmiştim. O çocuğumu kendimle götürdüm diye azarlamisti beni. Memik diye bi doktor var ondan da arkadaşım çok memnundu