Selam. Özel hastane takiplisiyim. Bursa şehir hastanesi kadın doğum doktorları ve ebeleri nasıl? Burada doğum yapıp memnun kalan oldu mu? Hijyen açısından durumlar nasıl acaba? Ben ilk haftalarimda kanama olunca acile gittim ondan sonra bir daha gelmem dedim, sonrasında özele gittim ama artan fiyatlar malûm. Acaba acil olduğu için mi pisti? Doğum yapanlar ya da takipli olanlar deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.