Ben ilk hareketini 16+6da hissetmiştim. Şimdi dönüp bebek günlüğüne yazdıklarıma baktım. 18. Haftada hissediyormuşum aynı sancıyı karnımın altında. Büyük ihtimalle geriniyorlar içerde çünkü arabaya gaz verir gibi yavas yavas yukselip yavas yavas duruyor. (Tabi en fazla 4-5 sn sürüyor bu)
Ama mesela genel olarak bebek aşağı rahim agzıma kafa attığında canım cok acıyor iç bulandırıcı bir his geliyor. Sanki biri tutup rahim agzımı aşağı çekiyor. Daha önce rahım ağzına müdahele olmuşlar (parça aldırmış, sprial taktırmış) beni anlayacaktır.