Bugün 18+3 olduk fakat geçen haftada bir akşam otururken gobegimin yanında bir hareketli acı hissettim ay dedirtti sonra bir daha olmadı hatta hareketleri bile varla yok arasinda ama bu akşam yine otururken aynı hareketi daha şiddetli hissettim hemde iki dakika arayla refleks olarak da sesim yukseldi baya canım acıdı yani bu normal birşey mi oğlumun hamileliğinde hiç böyle birşey yaşamadım sanki içimde bir yayı gerip bırakıyorlar gibi sert birsekilde