rich_mom Ben 17 de hissettim ilk bebegim erkek olacak insallah. İnanmadılar o gazdır falan dediler ama gayet belli hissettim 26 hafta oldu bugün adını tepik reis koydum asla durmuyor 🤣
Mercan10 annelik_4 ben şuan 19+2 yim bende tam ayırt edemiyorum kalp atışı duyuyo gibi hissediyorum bende ama emin olmadığımdan ne olduğunu çözemedim :((
annelik_4 Mercan10 yakında hissedersiniz ozaman herkesin aynı olmuyor bazilari erken bazılarında geç hisedebiliyor☺️
annelik_4 gizem-cbn bende önlem amaçlı çatlak yağı kullanmaya başladım benimde bacaklarda çıkıyor gibi beyaz çizgiler çıkmış o mu acaba normaldede vardı ayırt edemedim