Merhabalar bende 17+3 tekim sadece bi kac kez hissettim ama saniyelik biseydi karnımın alt kısmını daha hassas hissediyorum son zamanlarda çok bastiramiyorumda değişik bi his normalmi acaba ağrı diyecek kadar çokta değil serklaj olduğum için de olabilir mi bilmiyorum