kumsal__
Merhaba, ben tüp bebeğe başvuruya gittiğimde ön görüşme de bana doktor dedi ki 3 ay vitamin takviyesiyle yumurta ve sperm kalitesini arttıralım. Başarı şansına da katkı sağlar hem daha iyi olur dedi.
3 ay vitamin takviyesi kullandık eşimle ikimiz
(İsmini maalesef hatırlamıyorum)
3 ay sonra gittiğimizde her şey yolundaydı çok şükür. Adetin 3.gunuydu gonal f yumurta büyütme iğnelerine başladık 10-12 gün kadar o sürdü ara ara hep kontrole çağırdı tabi yumurtalarin durumunu analiz etmek icin.
İstediğimiz boyuta ulasinca yumurta toplamaya çağırdılar 1 günde o toplandı anestezi altında. Ardından 3-5 günde embriyo olma döllenme aşaması derken. Beni 5.gun tekrar çağırdılar içlerinden en kaliteli olan embriyoyu transfer ettiler. İlk gün pek iş yapmadım.
Yemeğini yedim ve uzandım 1-2 gün nar suyu ve avokado yiyip içmişim. Tutunmaya yardımcı oluyor diye okumuştum doktorumun da onayını almıştım tabi. Ben diken üstünde olmadım hiç. Her işimi yaptım banyo, balkon yıkadım ev süpürdüm vs. Tabi siz yinede böyle ağır işler yapmayın. Ben rahat olmaya çalıştım yani kasmadim. Doktorumda zaten lohusa gibi yatma işini gör hareket et kan akışı olsun demişti.
Transferden 1 gün sonraydi galiba 1-2 gün kasik ağrısı batması gibi şeyler yaşadım. Hissediyordum aslında sanki iyiye işaretti ama yinede test yapmadım. 5.gun erken gebelik testi yapayim bi dedim maalesef hiçbir şey çıkmadı negatif. 7.gun tekrar denedim şansımı ve çok şükür pozitiftti. 9.gun kan vermiştim 190 çıkmıştı. Çok şükür neredeyse sona geldik şimdi doğuma gün sayıyorum. Rabbim isteyen bekleyen kim varsa gönlünü, kucağını boş bırakmasın inşallah. Maddi manevi emeklerimiz boşa gitmesin aminnn🤍🪽