Meriioo Kızlar nasıl gidiyor ? Çalışabilir/çalışamaz aldınız mı? Bacaklar ve gece uykuları ne durumda ? 👀
Elifdddd Meriioo bacak sızısı bende oluyor bu aralar midem kötü bide karnım farklı geliyor bana kasıntı gibi böyle bir gün cok güzel oynuyor sonra oynamıyor
Meriioo Deletedmom_85 maalesef ya 🥲 37 ye kadar çalışırım diyordum ama gündüz randevum var çalışamaz alacağım mecbur… ne uyku kaldı ne hareket 😂 baya sol bacağım benden bağımsız gibi hareket ettiremiyorum…
peri- Bende 31 haftadayım haftaya kontrolüm var çalışamaz raporu alıcam artık çok hareket edemiyorum ayakta duramıyorum sandalye de çok oturamıyorum
Meriioo Deletedmom_85 amiiinn teşekkür ederim 😇 sonunda kucağa alınacak o minnoş her şeye değer diyor insan çekiliyor…
Meriioo Derinnmom aaa çok geçmiş olsun… ah bu gebelik zorlukları, acil durumlarda müdahale ediliyor dişe demişti doktor, size müdahale etmediler mi
kumsal__ Deletedmom_85 ya canım bende şubattan sonra nasipse tüp bebeğe başlıyorum bana bilgi vermen mumkunmu ne yaptın ne ettin nelere dikkat ettin exra birşey yaptinmi acaba
Derinnmom Meriioo teşekkür ederim, hayır ne özel ne de devlet müdahale etmiyor yasak diyorlar. En arkadaki dişim çürümüş hamilelikten dolayı, onun ağrısı bütün dişlerime vuruyor ama çekemezlermiş 🥹
Meriioo Derinnmom ayy çok zor olur bu süreç size 🥲 doktorum yapılıyor demişti aslında, size neden yapmıyorlar çekilir çile değil. Allah yardımcınız olsun
peri- Derinnmom ben diş ağrısında kaç dişçiye gittiysem müdale etmediler oluyordum çürüktü en son bir kiliniğe gittim kanal tedavisi yaptı geçici dolgu yaptı şimdilik idare edim diye sonra doktoruma gidince sorudm oda yapılabilir dedi sakıncası yok büyük detaviler olmadığı sürece Allah korusun kaza geçirdin ayağını kırdın bunlara da tedavi yapılıyor olduğu yeri uyuşturuyoruz böyle düşün dedi çok şükür hiç bir sıkıntı da yaşamadım 2 ay oldu
Derinnmom Meriioo benim düşük tehlikem var başından beri o yüzden çok fazla kısıtlıyor doktorlarım canım. Klinikte yapamam dedi doktor raporu olmadan
Meriioo peri- ben düzenli kullanıyorum doktorum ağrını geçirir falan demişti ama işe yaramıyor gibi… ondan sordum. Ben kullandığım halde hala durumum aynı yani 😂
Derinnmom peri- düşük tehlikem vardı simdi de erken doğum riski var o yüzden doktor raporu istiyorlar doktorda vermiyor