asell13 Kardelenylmz bende çok sıkılıyorum ama örgüye sardım oturduğum yerden bari çocuklara bi faydam olsun bebeğe yaptım oğlan kıskanmasın diyede şimdi ona yapıyorum 😅
Ea_aylms6 Kardelenylmz bende yapmayı düşünüyorum 6+4’üz daha erken biraz daha zaman geçsin diye düşünüyorum zor mu acaba
Kardelenylmz Ea_aylms6 ben daha önce de yiğenlerime görmüştüm çok kolay YouTube da nasıl yapıldığı detaylı olarak anlatıyor bebek için 5 tane yumak aldım 2 saat de bitirdim
Kardelenylmz Ea_aylms6 hiç hatırlamıyorum ben sadece kaç ilmek olacağına bakmıştım sonra kendim yaptım