Kardelenylmz öncelikle geçmiş olsun. Ben de ilk kanamayı 5+5 te yaşadım düşük tehlikesi var dedi iğne ve progestan verdi sonrasında 12+0 a kadar kullandım,leke gidince bırakabilirsin dedi, bıraktım. 13+4 te bir kanama ve yoğun bir akıntı olmuş gece lavaboya gidince farkettim. Suyu görünce bebek gitti diye dusundum. Sabah Dr gittim şükür bebek de suyu da iyi dedi.tekrardan iğne ve progestan verdi haftada 3 gün çalışıyorum ayrılayım mı işten dedim ağır kaldirmadigin sürece sıkıntı yok dedi. Şimdi progestana devam ediyorum 14+2 oldu. Sağlıkla kolaylıkla kucağımıza alalım inşallah.