Zeynepimmm canım evde suyum çok az gelmeye başladı sancı falan hiç yoktu. Doktor ilk muayene etti açılmama yoktu yarım santim falan varmış. 6 7 saat sonra adet sancısı gibi sancılarım olmaya başladı. Bu süreçte nst den sancı takibi yapılıp açılma durumu kontrol edildi. İlk gebelik oldupu için açılma ilk başta yavaş ilerledi. İleriki saatlerde sancı arttıkça açılmada artıyor. Eğer açılmam ilerlemiş olmasaydı suni sancı verirlerdi kesin. Ama ilerleme oldupu için bekleyip vermediler. Bu süreçte açılmam hızlansın diye çömelme hareketi yaptım. Plates topunda hareket yaptım yürüdüm sürekli. Onunda çok faydası oldu. Hiç bu kadar kolay olacağını düşünmemiştim. Bende korkuyordum. Ama hep güçlü oldum. Canım yandıkça derin nefes alıp verdim. Çok iyi geldi. Son 1 saat zor geçti oda son evreydi artık öldürecek yerden yere vuracak kadar kötü bir şey değildi.