06minik17 Herkese merhaba arkadaşlar. İyisiyle kötüsüyle harika bir hamilelik geçirdim. Başından beri neler yaşadım bende sizlere anlatmak isterim.💕 hamilelikte hiç sıkıntı yaşamadım çok şükür sadece hafif kasık ağrılarım oldu. 14. Haftada erkeğe benziyo dedi doktor. Emin olmak için 17. Haftada özele gittim %99 kız dedi. 🙂 Bi tereddüte düştüm. Kızı çok istememe rağmen bu işte bir terslik var dedim. Başka özele gittim 18. Haftada oda %99 erkek dedi😄 bu sefer bizim beyin yanık tabi. Dalga geçiyolar ikiz mi diye. En sonunda detaylıda doktor teyzemiz erkek olduğunu kesin söyledi💕 hazırlıklar yapılmaya başlandı. 35. Haftadan sonra doğum psikolojisine girdim hemen. Her ağrıyu sızıyı erken doğum mu olacak diye düşünmekten bi hal olmuştum😄 37. Haftada ağrılarım olmaya başladı. Doğumun yaklaştığını artık hissetmeye başlıyorum. Buradaki arkadaşları takip edip bir çok da bilgi edindim Allah herkesten razı olsun. Vücudumu takip etmeye başladım bu süreçte. İdrara biraz daha sık çıkıyorum akıntı artıyordu. Ama hiç bir belirti yoktu. Bi an zaman hiç geçmeyecek gibi geldi. Dedim ben bu çocuğu doğuramam. Hurma falan yemeye başladım. Yürüyüş çok fazla yapamıyordum çünkü çok fazla kasık ağrısı yaşıyordum o zaman. Ama çok aktif oldum hep. Son ana kadar her işimi kendim yaptım. 38. Haftada benim akıntı kıvamı değişmeye başladı. Bu seferde nişan mı acaba düşüncesi aldı onu takip etmeye başladım. Hep pembe lekeli yada kanlı bişey bekliyordum. Benim nişanım ilk başta yeşil yoğun sümük kıvamlı bi parça olarak geldi. Ama kan beklediğim için değildir dedim kendimce🙄🙂 39+4 olduk yine burda arkadaşlarla depresyona girip doğuramıyorum kızlar diye konuşurken o gün suyum gelmeye başladı. Ve hiç bir belirtim yoktu. Salı akşamı saat 11 de falan hastaneye gittim. Kontrolde açılma yok ama yatış yapcaz dediler. Hep sancımı evde çekip gitmek istemiştim ama kısmet olmadı. O gece yattım sancı sabah hafiften gelmeye başladı akşam 8 de arttı. Tabi bu süreçte açılma kontrolleri yapılıyor. İlk 4 cm yavaş ilerledi. İlk doğumlar da normal dedi doktor. Sonra sancı arttıkça birden 4 oldu 6 oldu derken doğum zamanı geldi. Sancım ilk adet ağrısı gibi başladı. Artmaya başladığı zaman bol bol yürüdüm hiç yatmadım nst ye bağlanmadığım sürece. Plates topu kullandım ve kesinlikle hepinize tavsiye ediyorum çok rahatlattı beni. Sancılar sıklaştıkça asla bağırmadım derin nefes alıp verdim oda iyi geliyordu. Hiç strese girmedim o yüzden. Doğum zamanı sıklaştı sancım 2 dk da bir geliyor ve artık hissetmeye başlamıştım. Doktora dedim bebek geliyo muayene etti dedi az kalmış nefes almaya devam et. Bi ara sancunın şekli değişti nefes alıp vermek dışında ıkınma hissi olmaya başlıyor. Meğersem bebek kanala iniyormuş ıkındıkça. Tabi bu his iyice arttı bende doktora seslendim nefes işi olmuyor artık ıkınmaya dönüyor dedim. Tamam başla dedi. Oda dayım hala doğum masasına geçmemiştim. O sırada acil bir hasta geldi ve benim kabusum oldu. 2. Doğumu olmasına rağmen 10 cm açıklıkla bi doğum yapamadı. Doktorları çıldırttı resmen ve çocuğu tehlikeye soktu söylediklerini uygulanmadığı için. O orda bağırdıkça ben gerildim sancım geri gitti. Panik oldum bi an. Doktor tekrar yanıma geldi doğum başlamıştı benim. Bi an bebeğin kalp atımı yavaşladı durdu. Bulamadılar. Bütün doktorlar başıma toplandı. Herkes bişeyler yapmaya çalışıyor beynim döndü neler olduğunu anlayamıyorum bile çok kötü bir duygu. Hemen apar topar doğum masasına alındım. Sadece 2 dk sürdü çok kolaydı. Meğersem benim yaramaz 2 kez kordon dolanmış birde düğüm atmış ona. Doğar doğmaz götürdüler zaten görmedim hiç. Ağlama falan da yok deli gibi korkuyorum bişey oldu diye. Çok şükür kendine geldi bi süre sonra. Kontrolleri bitince yanıma getirdiler odaya ve başka hastaneye yollayacaklsrını söylediler. Doğum zamanı kordondan kaynaklı oksijensiz kalma durumu oldu mu diye. Miniğime daha doyamadan götürdüler benden. Bi başıma kaldım hastanede. Tarif edilemez bir duygu inanın şuan kelime bulamıyorum anlatmaya. Yarın oğlumun yanına bende gitcem kısmet olursa. İnşallah herşey yolunda gider de bebeğimle birlikte dönerim evime. Rabbim bu mucizeyi tüm isteyenlere yaşatsın inşallah. Hepinize hayırlı kolay doğum nasip etsin. Benim serüvenim burda sona erdi. Şimdi oğlumla birlikte büyüme zamanı🤗💕 hepiniz hakkınızı helal edin kızlar. Biraz uzun oldu. Ama sizlerle paylaşmak istedim. Normal doğumdan asla korkmayın. Zorlayan tek şey son andaki sancılar. Doğumda hiç bişey anlamıyorsun zaten. Kesiyi dikişi hepsinin farkındayım ama hissetmedim. Dikiş atılırken sohbet ettim doktorla resmen. Kendinizi ne kadar rahat bırakırsanız o kadar kolay oluyormuş doğum. Merak ettiğiniz bişey olursa seve seve yardımcı olurum. Hepinize güzel doğumlar nasip olsun inşallah 💕🤗🌼
Tugbamete 06minik17 Allah analı babalı büyütsün hayırlı evlat olsun inşallah Rabbim bizede hayırlı doğumlar nasip etsin 🙏🏻🙏🏻
Kahve Hayırlı olsun kardeşim kucağına alıp kokusunu çekersin inşallah biran öncede yavrunun rabbim bizleride sağlıcakla yavrumuzu almayı nasip etsin bende 37 deyim suyun geldi demişsin çok mu geldi
06minik17 Kahve Allah razı olsun canım benim. İnşallah sende alırsın yavrunu kucağına. Önce azar azar geldi akıntı falan sandım. Sonra yavaş yavaş artmaya başladı. Aniden akıveriyor tutamıyosun adet oluyo gibi. İleriki saatlerde çoğalmaya başladı tabi.
elifensarzeynep 06minik17 allah analı babalı büyütmeye nasip etsin cnm...benim 3 gebeliğim 3 sezeryanum olacak 28 haftalık hamileyim darısı basıma
Fhryhsn 06minik17 çok geçmiş olsun öncelikle bebek doğum kanalına sancılarınız başladıktan sonra mı girdi
06minik17 Fhryhsn teşekkür ederim canım. En son aşamada sancılar sıklaştıpı zaman ve ıkınma hissi basladığında bebeği kanala itiyor canım.
Kubkub Hayırlı olsun gözünüz aydın 💕 İnşallah en erken zamanda kavuşursunuz bebeğinize, sağlıkla büyütün 🐣 darısı bizlerin başına
Minnos53 06minik17 maşallah naşallah inşallah sağlıkla kavuşursunuz 🙏🏻 Doğumdan değilde dikiş işi benim kabusum resmen 🤦🏻♀️