svgzngn Bugün tam 38 olduk. Kontrol vardı nst de sancı çok düşüktü. Bu son haftalar geçmek bilmiyor maalesef. Vajinal doğum bekleyeniniz var mı? Haftaya kadar doğum olmazsa tekrar nst çekilecek. Bekleyeceğiz bakalım 🤷🏻♀️ Sağlıkla gelsinler de 🥰
Kizlarin_Annesine06 svgzngn 38+2 bende ara ara bel ve kasik agrim.var normal dogum bekliyorm insallah
Nazany svgzngn benim 38 haftada 2 -3 cm açıklık vardi 39da kontrolde 4 cm olduysa suni ile başlatılacak ikinci gebeligim
Lavinia1924 svgzngn bende yarın 38 im ve sabah nasipse artık doğum olacak szeryan olucam ilki de sezeryan di. Rabbim bu yolda bekleyen herkesin yardımcısı olsun sağlıkla yavrularımızı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah. Çocuk sahibi olmak isteyen uğraşan kardeşlerimize de en kısa zamanda Rabbim inşallah sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin 🤲
svgzngn Nazany Benim doktorum hiç açıklığa falan bakmadı 🤷🏻♀️ çatı muayenesi tercihi değilmiş. Çok merak ediyordum halbuki açılma var mı acaba müsait mı normal doğuma. Bakalım artık nasipte ne varsa 🤷🏻♀️
svgzngn Lavinia1924 Çok amin inşallah Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın. Hepimizinde yardımcısı olsun inşallah sağlıkla alalım kucaklarımıza bebişlerimizi 🥰
bademommss__ svgzngn ben dr bugun 38 oldum ilk dogumum olucak normal dusunuyorum saglikla kucagimiza alalim insallah🌸
Zepeliz EvrimAnac tarih lerimiz aynı görünüyor 🥰 geceleri kasıkda batma dışında bendede bişey yok şuan bakalım nolcak
AlnSura Bende bugün 38 haftalık oldum merdiven ve sıcak dus yapıyorum artık 2.dogum bekliyoruz baklm bütün annelerimizi Rabbım tek avazda kurtarsın inşallah
Nesli2501 38+5 olduk hala gelen yok en son 2 3 cm açıklık denmişti baş aşağı ama doğum kanalına da girmedi hayırlısı artık
Mommmmy_ Benimde yarın randevum var daha önce nst de hiç sancı çıkmadı çatı muayeneside yapılmadı Yarın neler olacak merak ediyorum hayırlısı inşallah
PrensesAnnesi_42 40+3 olmak üzereyiz bekliyoruz. Rabbım hepimizin yardımcısı olsun geçmiyor günler hele geceler hiç geçmiyor