Aslitk34 Son haftalarda muayene sıklaştığı için kontroller bir muayene ücretli bir ücretsiz oluyor. YN3Ş yılda ücretli olarak gitmedim hiç ücretsiz denk geldi. Doğum sonrası gittiğim kontrolde de ücret ödemedim.Perşembe günü gittim ben de. Doğum için toplamda 25 ödedik.En son dikişim olduğu için anestezi ister misin diye sordu daha önce ameliyat dikiş vs olmadığım için o anlık duyguyla istemiş oldum 19 normal doğum 6 bin de anestezi ücreti toplamda 25 bin ödedik