Merhaba hanımlar, aranızda Delta Hospital Reyhan Topuz takipli hastası var mı? 15 haftalık gebeyim. Reyhan hocaya takipliyim, iletişimimizde iyi ama normal doğum istiyorum (aksi bir durum olmadıkça), fakat sosyal medyada onu sanki sezeryana daha yatkın gibi görüyorum. Aranızda giden ve daha ileri ki haftalarında olan var mı? Ya da doğumunu gerçekleştirmiş olan var mı?