Sabahları ac karnına 1 tatlı kasıgı tahin (pekmezsiz)ye canım uzerine de bir bardak su farkı goreceksin.bana dr olan kayınbabam soyledi.ben tahin olarak koskanınkini aldım.Allaha sukur bir sıkıntım gecti.hatta bazen gun icinde ya da geceleri de yanıyor hemen bir kasık atıyorum. Cok sevimsiz bir tadı var ama ise yarıyor gercekten.not icine tadı guzel olsun diye pekmez seker bal hic bisey koyma sakın duz yahin olmalı....rabbim sifa versin