asell13 aslhnkrts9 şeker diğer çocuklarımda yapmadım ama bu bebekte yapacam galiba bende aşırı bi kilo alma hali oldu ilk başta çok zayıfladım birden bire aldım verdiğim kilolarla toplam 9 kilo aldım 20+6 haftalığım
aslhnkrts9 asell13 bende ilk 5 buçuk ay neredeyse hiç almadım 6. Aya girince bişey oldu birden şiştim şuan korkuyorum yüksek çıkarsa sonuç diye ama cidden önemli ya en azından bilinip önlemi alınır inş sağlıkla kavuşuruz bebişlere
Gul_se77 Adenala bende ateş falan yapmadı çok abartiyorlar ya Aşı olanlar bende korkarak gitmistm aşı olmaya sadece 1 2 gün kolun biraz agriyor okadar yani oda her asida oluor yapck biseu yok olmak zorundayız
asell13 aslhnkrts9 aynen canım korktum vala bende yaptırcam ben 9 kilo aldım ama onara da bebeğin suyu az çıktı falan şeker ihtimali düştü de rahatladım tahlillerde normal çıktı ama 2 aya kadar ne değişir bilemeyiz
nrdn45 iremsz ben ilk gebeligimde de yaptırdım 4 sene önce..bugünde 20+6 da ilk doz aşımı yaptırdım ve bi sıkıntıyla da karşılaşmadım doktorum bu yeni bir aşı değil senelerdir yapılan koruyuculuğu olan güvenilir bir aşı dedi kendi tercihiniz tabi..kendiniz neye inanıyorsanız öyle hareket edin ama doğum anında sizin etkiniz olmadan bebeğinizin ve sizin hayatınızı etkileyen bir durum kullanılan aletlerin ne kadar sağlıklı temiz olduğunu malesef hiçbirimiz bilemeyiz
annelik_4 iremsz yıllardır yapılan aşılar bir zararı olsa tıp okuyan doktor neden önersin ablamda bütün çocuklarında oldu şükür bsy yok bende olmayı düşünüyorum 2 hafta sonra
MorKelebek54 iremsz bende ilk dozu oldum yan etki felan yapmadı bende sadece iki gun felan kolum agridi o kadar ikinci doz icin 24. Hadtamda gidicem ama perşembe gunu kendi doktoruma randevum var doktoruma ikinci dozu curdurayim mi diye oseucam bende bi kac kisiden iyi bi asi olmaidigni duydum burdan o yuzden tereddutte kaldim acikcasi ama kendi doktorum ne derse onu yapicam valla
Greenleaf iremsz doktorum olmamı istedi, cuma günü olacağım, 20+2 de, bir problem olacağını düşünmüyorum, olunmalı bence
iremsz asell13 doğru diyorsun olacağım olmama durumunda yaşanacak olumsuzluklar daha kötü Allah hepimizi korusun ne diyeyim 😄
asell13 iremsz tabikide canım şuan zaten herşey karma karışık halde kime sorsan başka bişe söyler ama drna güven onunla ilerle 👍
tugbadurmaz34 asell13 dimiiii bende şimdi sofrada onu düşünüyordum maşallah valla zaman su misali geçmez dediğim gün haftalar su gibi geçti çok şükür 🥰😍🧿 burada yakın tarihlerde hamile haberimizi duyurmuştuk Eylül ayında şimdi gün sayıyoruz resmen eabbim sağ Salim sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin inşallah o günleri göstersin 😍🤲🏻♥️
tugbadurmaz34 asell13 ayy hadi inşallah 😂🤲🏻 neler aldın ne aşamadasın biz beşik bebek arabası ve bebeğin odasının yatağını aldık yapılıyor dolap ve şifonyer kaldı onu da bu hafta halledeceğim diğer küçük şeyler ıvır zıvır kıyafet onları da yavaş yavaş denk geldikçe alırım
asell13 tugbadurmaz34 hiiiç bişe 😂 zaten oğluma genç odası yaparken 2 kardeş kullanacağı şekilde yaptık odasını dolabı vs herşeyi var abisinden kalma daha kullanılmamış bebek arabası var park yatak var ıvır zıvır herşey var sadece o park yatağı annem istiyor oraya kurcaz eve de elektirikli anakucağı bitanede küçük portatif bi beşik yeterli 35-36 hafta da çantaya koyacaklarıda alırım yıkar yerleştirirm doğumdan sonra gider herşeyini alır getirirm acm yakın bana dert etmiyorum öyle sadece örgü yapıyorum şimdilik tulumlar hırka yelek falan
tugbadurmaz34 asell13 benim ilk çocuk olacağı için her şeyi sıfırdan alıyorum maalesef o yüzden yapmışken ileriye yönelik bende yavrulu yatak yaptırdım bende elektrikli ana kucağı alacağım aynı zamanda 2 battaniye yaptım yeni bitti yelek bere ve tabanlıklı patik yapacağım inşallah 🥰 ben her şeyi internetten alıyorum evim her yere çok uzak hem de internet daha avantajlı
asell13 tugbadurmaz34 int daha avantajlı canım aynen ben bi kıyafet alacam zaten o yüzden sıkıntı yapmıyorum