iremsz ateş değil ama 3 gün kol ağrısı var daha öncede yapmıştım ben biliyordum diye sorunda yapmadım. Evet şuan bi aşı karşıtlığı var başıma gelen küçük bi olayı anlatmak istiyorum.. oğlumun 1 yaş doğum gününde görümcemin oğlu meğersem rotolıymış o halde alıp gelmiş akşamına bütün çocuklar yara döktü ateş ishal çocuklar baygın arkadaşımla eltim aşı yaptırmadılar rota aşısınıda yaptırmadılar ben yaptıeınca bana kızmışlardı umrumda bile değil ben kendi doğru bildiğimi yaparım . Diğer çocuklar 1 hafta hastanede yattı benim oğlum hafif yara ve hafif ateşle atlattı ve 3 yaşına kadar ishal olmadı hiç. Yani diyeceğim kendin neye inanıyorsan ordan devam et kimse aklını karıştırmasın