Arkadaşlar bu hastaneye giden var mı acaba. Ben hem ozel hemde kendi evime yakin devlete gidiyorm. Ama soyle bi skintim var.
👉🏻Ozelde yenidoğan yoğun bakım yok. Hemde dogum paketi cok pahalı geldi bana.
👉🏻Devlette de dogum yapmiyolarms. 🤦🏼 Doktor dedi ki dogum yok baska hastanede dogum yaparsn ama muayelerini burda devam ederiz.
BENİM MERAK ETTİGİMDE BİLKENTTE HANGİ HAFTAYA KADAR KABUL EDİYORLAR